Alegeți sistemul de etichete electronice PRICER, care poate fi integrat complet cu sistemele Dvs. de vânzare si gestiune!
Aveți modificări de preţ foarte des?
La multe produse nu ajung preţurile actualizate? În medie, 5 persoane au nevoie de 3 ore de muncă pentru a gestiona schimbarea prețului a 500 de produse. PRICER rezolvă acest lucru într-un mod controlat, fără intervenția umană, în 2 minute! Marele avantaj al sistemului de etichete electronice PRICER este că, datorită interfațării cu programul de gestiune utilizat, prețurile de la raft întotdeauna vor coincide cu prețurile de la case! Sistemul gestionează atât etichetele grafice cât și cele segmentate sub o singură infrastructură, astfel încât dezvoltările ulterioare nu vor reprezenta nicio problemă.
Vreţi reduceri de preţ la sfârșitul zilei?
Orice schimbare poate fi făcută prin AUTOMATIZARE, la timp, fără intervenția utilizatorului, deoarece sistemul PRICER poate actualiza până la 100.000 de etichete într-o oră. Promoţiile pot fi automatizate!
Doriți să vă crșteți vânzările în perioadele „moarte” din timpul zilei?
Introduceți reduceri de tipul „Happy Hour” pentru această perioadă. Prețul la casa de marcat și pe etichetă se schimbă în același timp cu prețul redus. Printr-o regulă creată, prețul anumitor produse pot fi scăzute zilnic, in acelaș interval orar: de exemplu promoție la produsele de panificație de 40% zilnic, de luni până vineri, între orele 18:00-22:00
Nu doriți să plătiți mai multe penalități pentru discrepanța dintre casă și prețul de pe raft?
Anii trecuţi, mai multe lanţuri internaţionale de magazine din România au primit amenzi pentru prețuri diferite la casa față de raft. Cu sistemul de etichete electronice, prețurile se vor potrivi întotdeauna pe raft și la casă!
Doriți să afișați prețurile atât în euro, cât și în lei? Oferiţi cât mai multe informații!
Cu sistemul PRICER, afișarea mai multor tipuri de monede este o funcție de bază! Accelerați decizia clientului și afișați informații suplimentare, cum ar fi locul de origine sau chiar alergenii.
Telecomandă pe breloc – pentru clienții fideli
O telecomandă programabilă poate fi alocată sistemului, a cărei funcție principală este de a citi informațiile suplimentare care pot fi stocate pe etichetă. În realitate, telecomanda servește 2 grupuri: clienții obișnuiți și angajații din magazin. Clienților fideli li se poate oferi un breloc ESL mic pentru a vedea prețul redus al produsului la simpla apăsare a unui buton sau chiar câte puncte bonus obțin atunci când cumpără articolul. Facilitează munca operațională a angajaților, deoarece aceștia pot obține informații precum lista comenzilor deschise, interfața sau alte informații care pot fi extrase din sistemul de gestiune sau din ERP.
Control central
În cazul unei rețele de magazine, puteți trimite prețurile către magazine la nivel central și veți primi, de asemenea, o confirmare a actualizării de la fiecare magazin. Cu control centralizat, puteți verifica și activitatea angajaților pentru a afla câte etichete nu au fost afișate în zona de vânzări.
Garanție de preț pe toate canalele
Cu sistemul de etichete electronice Pricer, puteți garanta că magazinul online și rafturile magazinelor clasice vor avea întotdeauna aceleași prețuri. În plus, totul este automatizat! Clienții nu vor fi dezamăgiți, iar angajații nu vor fi încărcați cu urmărirea constantă a prețurilor. Sincronizați prețurile magazinului web cu rafturile magazinelor!