De ce sa alegi un soft magazin si gestiune magazin marca MicroERP?
Vânzarea prin coduri de bare elimină greșelile la operarea vânzărilor pe casa de marcat și necesitatea reținerii sutelor de coduri pentru produse, ceea ce se va traduce în viteza crescută de lucru și o mai mare eficacitate.
Stim cat de important este sa dețineți controlul afacerii D-voastră, de aceea vă oferim un soft care vă permite tocmai acest lucru, control. Controlul stocurilor, al încasărilor,controlul angajaților și nu în ultimul rând, controlul costurilor. Elimină frauda și preia controlul afacerii tale cu ajutorul MicroErp – soft magazin si gestiune magazin!
Operarea documentelor de contabilitate primară se face într-o manieră rapidă, optimizată pentru a reduce la minim posibilitatea de eroare umană. Sunt puse la dispoziție opțiuni suplimentare de efectuarea a inventarului si a recepție de marfă cu ajutorul terminalului de inventariere.
Listarea etichetelor cu informațiile necesare care sunt obligatorii să apară în cazul produselor cântăribile se poate face pe produse selectate sau pe document efectuat. Formatul de etichetă pus la dispoziție pentru listare este multiplu, și acoperă atât partea de listare etichete la raft cât și partea de etichetare produs.
Adăugarea produselor pe bon in soft magazin si gestiune magazin MicroErp se poate face atât prin scanarea etichetei de produs, cât și prin adăugarea prin selecție touchscreen și/sau cântărire.
Modalitățile de încasare clasice prin Numerar/Card și Tichete sunt direct accesibile, în plus aveți posibilitatea de a defini modalități customizate de încasare asociate pozițiilor dorite din echipamentul fiscal.
Versiunea standard a programului include facilități de bază pentru o gestiune eficientă : vanzare pos, stocuri, contabilitate primară, încasări și plăti, analize și situații etc.
- Stabilitate
Beneficiind de o experiență vastă acumulată de-a lungul a 10 ani, precum și de increderea oferită de sute de clienți, softul nostru se remarcă prin stabilitate și performanță. Operarea în softul de gestiune magazin MicroMagazin se desfășoară fluent, rapid și fără întreruperi. - Eficiență
Organizarea activității cu ajutorul MicroMagazin scade timpul de așteptare al clienților la casă pentru încasarea produselor. Clienții așteptând mai puțin la casă, vor fi mai mulțumiți, iar D-voastră veți avea siguranța angajații nu „uită” sa încaseze nimic. - Inovație
Folosim ultimele tehnologii și aducem constant îmbunătățiri produselor noastre software. Suntem deschiși spre nou și inovație, suntem deschiși spre adaugărea de noi funcționalități care să vă ușureze munca, suntem deschiși spre perfecțiune!